Dohledové centrum

Dohledové centrum

Naše dohledové centrum bdí nad vaším IT nepřetržitě 24 hodin denně. Problémy řešíme dříve, než pocítíte jejich dopad na vaše podnikání.

Monitorujeme vaší ICT infrastrukturu, a v případě detekovaných problémů zajišťujeme řešení našimi certifikovanými profesionály. 

Dále monitorujeme uživatelské staniceinstalovaný software a další parametry, které jsou důležité pro bezproblémový chod vaší infrastruktury. 

Služba je založena na připojení do vaší sítě u důležité a průběžném sledování stavu prostředků a zátěžových charakteristik vybraných parametrů (WAN linky, vytížení procesorů, apod.). Dohledové centrum je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý kalendářní rok.

Základním přínosem služby jsou úspory při provozu IT:

  • Konfigurací prvků a specializovaných serverových systémů externími lidmi - úspory jsou v získávání a udržování znalostí u lidí, kteří je využijí zřídka.
  • Přenosem nákladů na nákup náhradních dílů na dodavatele služeb.
  • Sledováním a vyhodnocováním zátěžových a chybových charakteristik, z nichž vyplývá možná optimalizace prostředků a tras.

Dohledové centrum je vybudováno na systémech předních dodavatelů dohledových systému, a také našich systémů, vyvinutých na míru vašim specifickým požadavkům. Dohledové centrum je provozováno v souladu s požadavky ITIL v3, a s ohledy na maximální bezpečnost. Pro zajištění bezpečnosti dat je komunikace vždy šifrována. Kvalita zabezpečení je pravidelně kontrolována penetračními testy.

Jak mohou zákazníci využívat naše služby:

  • K řešení vzniklých problémů využijete služeb našich specialistů.
  • Vzniklé problémy můžete řešit sami.
  • Je možno požadovat dohled jen vybraných komponent ICT.

Možnost výběru poskytovaných služeb dělá z Dohledového centra EXPERIA GROUP vhodné řešení pro malé, střední i velké firmy.

O ICT prostředí svěřené do naší péče je spolehlivě postaráno.

Chcete se nás na něco zeptat? Kontaktujte nás pomocí formuláře.

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.