IS a vývoj

Kvalitní informační systém je skvělým pomocníkem, který vám poskytne nezbytné informace pro přesné řízení vaší společnosti.

Ekonomický a informační systém POHODA je komplexní účetní a ekonomický software pro malé, střední a větší firmy z řad fyzických i právnických osob. Umožňuje vést účetnictví i daňovou evidenci a vyhoví plátcům i neplátcům DPH. Systém je oborově neutrální a je vhodný nejen pro živnostníky, podnikatele a společnosti, které se zabývají obchodem a poskytováním služeb, ale i pro svobodná povolání a účtující příspěvkové a neziskové organizace.

Komu je účetní program POHODA určen?

  • Živnostníkům a malým firmám, ve kterých má veškerou administrativu od vystavování pokladních dokladů, přes vedení skladů a daňové evidence nebo účetnictví, až po sestavování podkladů pro daně z příjmů, na starosti jedna osoba, většinou majitel.
  • Různě velkým firmám, ve kterých se o jednotlivé oblasti obchodních, evidenčních, administrativních a účetních činností dělí více osob z řad zaměstnanců nebo externích spolupracovníků, příp. majitelů.
  • Firmám, které si nechávají účetní, příp. mzdové agendy zpracovávat externě, samy však potřebují mít přehled o svých skladových zásobách, zakázkách a majetku a zejména pracovat s kontakty svých zákazníků.
  • Účetním (samostatným účetním nebo účetním firmám) vedoucím účetnictví na zakázku pro jiné subjekty.
  • Příspěvkovým a neziskovým organizacím vedoucím účetnictví.

Základem systému je propracovaný adresář a řada agend pro komplexní řízení firmy. Systém umožňuje vést účetnictví i daňovou evidenci, účtování metodou A i B a zpracování mezd pro neomezený počet zaměstnanců. Zvládne pobočkové zpracování dat, homebanking, obchodování na internetu i prodej zásob pomocí vestavěné prodejny nebo pomocí modulu pro offline maloobchodní prodej. Podporuje cizí měny včetně automatického načítání kurzového lístku. Umožňuje sledování salda a finanční analýzu. Obsahuje editor tiskových sestav REPORT Designer pro úpravu tiskových sestav a vytváření vlastních tiskových výstupů. Možnosti systému lze rozšířit připojením celé řady externích zařízení.

Výhody účetního softwaru POHODA

  • Šetří práci a čas - program obsahuje obrovskou škálu nadstandardních funkcí, takže se budete moci plně věnovat svým zákazníkům.
  • Díky spolupráci s internetovými obchody je účetní program POHODA ideálním nástrojem pro vaše obchodování na internetu.
  • Náklady na nasazení systému a zaškolení zaměstnanců jsou minimální.
  • Zvýšená efektivita práce přinese další úspory.

Vlastnosti a možnosti ekonomického systému POHODA jsou základem funkcí a možností dalších dvou řad, a to POHODA SQL a POHODA E1.

POHODA SQL

Funkčně tato řada odpovídá řadě POHODA, ovšem použitá technologie klient - server a databáze SQL přináší zvýšení výkonu a bezpečnosti aplikace a umožňují zpracování velkého množství dat a souběžnou práci většího počtu uživatelů.

Díky kombinaci svých vlastností tvoří POHODA SQL kompromisní řešení mezi dalšími dvěma řadami systému - tedy POHODA a POHODA E1 - a uplatnění najde u firem s vyššími nároky na výkon a bezpečnost systému a v něm obsažených dat.

POHODA E1

Informační systém POHODA E1 je systémem na pomezí ekonomických a ERP (Enterprise resource planning) systémů. Tato nejvyšší řada systému POHODA plně využívá výhod technologie klient - server a databáze SQL. Nabízí nejen větší výkon a bezpečnost systému, zpracování velkého množství dat a souběžnou práci většího počtu uživatelů, ale i rozšiřující funkce z kategorie ERP systémů. ERP je označení pro informační systémy, které integrují množství procesů souvisejících s produkčními činnostmi podniku.

Svým řešením plně využívajícím výhod technologie klient - server je systém POHODA E1 předurčen pro použití ve velkých a větších společnostech a pro náročnější uživatele.

Elektronická evidence tržeb  - EET

Účetní program POHODA Vám elektronickou evidenci tržeb značně ulehčí. Společnost STORMWARE v něm totiž upraví agendy, kterých se EET dotkne. Systém je určen pro všechny typy obchodů, prodejen a provozoven.

Řešení pro maloobchod – POHODA Kasa Offline

Jestli provozujete jednu či více maloobchodních prodejen a sháníte vhodné řešení pro vedení pokladny, mohl by vás zaujmout pokladní systém pro maloobchod – POHODA Kasa Offline. S blížící se platností EET i v něm společnost STORMWARE plánuje přizpůsobit funkce a vlastnosti tak, aby uživatelům co nejvíce zjednodušily práci, a to nejen s e-tržbami.

Pomůžeme Vám se zavedením pokladního systému elektronické evidence hotovostních tržeb.

Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o
www.pohoda.cz

Chcete se nás na něco zeptat? Kontaktujte nás pomocí formuláře.

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

EXPERIA GROUP přizpůsobí IS pro vaše potřeby

Jedině zakázkový vývoj informačních systémů vám usnadní práci na maximum. Buďte efektivní a neztrácejte čas zdlouhavými procesy a úkony. Optimalizujeme pro vás programy, které denně využíváte ke své práci – od jednoduchých excelových šablon, přes aplikace, až po vlastní moduly pro informační systémy.

3 důvody, proč využít zakázkový vývoj

  • Přizpůsobíme IS vašemu typu práce a urychlíme tak procesy, které vám jinak zabírají zbytečně moc času (např. managerské reporty).
  • Zabýváme se jednoduchým vývojem šablon, optimalizací programů i vyvíjením zcela nových informačních systémů pro firmy.
  • Šetříte náklady – pracujete rychleji a efektivněji. Ušetřený čas můžete věnovat rozvoji společnosti.


Specialitou EXPERIA GROUP je vývoj řešení nad informačním systémem POHODA E1.

Chcete se nás na něco zeptat? Kontaktujte nás pomocí formuláře.

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nezáleží na tom, jestli máte malou živnost, nebo velký podnik. Systém i zařízení MARKEETA sedne i vám. MARKEETA je jednoduchá, přehledná, snadno nastavitelná a díky cloudovým službám má zákazník přístup k datům kdykoliv a odkudkoliv pomocí internetu. 

S MARKEETOU budete mít EET v malíku

  • Rychlé a jednoduché ovládaní – Odezva je blesková. Nic vás nebude zdržovat od zákazníků a brzdit ve vašem podnikání.
  • Přístup odkudkoli – Nemusíte být v podniku, abyste měli přehled o pohybech v pokladně. S MARKEETOU můžete vše sledovat v reálném čase ze svého počítače doma.
  • Unikátní hardware – MARKEETA je zařízení vyrobené pro jediný účel. Rychlost a stabilitu zaručuje perfektně odladěný software i hardware.
  • Offline provoz – I když zrovna nejste online, MARKEETA funguje bez problémů dál. Po připojení k internetu se sama spojí se servery Finanční správy a automaticky odešle účtenky vystavené v offline režimu.
  • 100% záloha & archivace dat – Všechna data z vaší MARKEETY ukládáme v našem zabezpečeném cloudu. Díky tomu o ně nikdy nepřijdete, ani při výměně zařízení pokladny. Zároveň vše dle legislativních požadavků archivujeme.
  • Mobilita pokladen – Mobilní typy MARKEETY (např. model SMP-10 all-in-one) můžete libovolně přemisťovat. Konektivita je vedle wi-fi řešena i přes mobilní LTE sítě. MARKEETA se tak skvěle hodí i pro pojízdné provozovny.
  • Český produkt skrz naskrz – MARKEETA vychází z robustního systému SmartPOS, který 15 let vyvíjíme v Česku pro české zákazníky.
  • Plaťte až za měsíc – Prvních 30 dní budete mít zdarma.
  • Bez smluvních poplatků – Balíček můžete kdykoliv změnit, přerušit nebo ukončit.

Typy plánů

BASIC

STANDARD

PRO

290 Kč/měsíc při měsíční platbě

550 Kč/měsíc při měsíční platbě

850 Kč/měsíc při měsíční platbě

250 Kč/měsíc při roční platbě

490 Kč/měsíc při roční platbě

750 Kč/měsíc při roční platbě

Jednorázová platba 4 990 Kč (podpora a zálohování 24 měsíců)

Jednorázová platba 9 990 Kč (podpora a zálohování 24 měsíců)

 

 

 

 

Maximální počet položek sortimentu je 150

Počet položek sortimentu neomezený

Počet položek sortimentu neomezený

Počet uživatelů 1

Počet uživatelů neomezený

Počet uživatelů neomezený

Funkční EET i bez internetu

Gastro funkce

Gastro funkce

Telefonická a e-mailová podpora

Funkční EET i bez internetu

Grafické rozložení stolů

Vzdálená správa, zálohování

Telefonická a e-mailová podpora

Skladové hospodářství

 

Vzdálená správa, zálohování

Podpora pokladních periferií

 

 

Funkční EET i bez internetu

 

 

Telefonická a e-mailová podpora

 

 

Vzdálená správa, zálohování



Pokladnička – EET bez paušálu

  • Nízká pořizovací cena pokladny s tiskárnou
  • Neplatíte žádný měsíční paušál
  • Snadné a rychlé zprovoznění
  • Žádné složité nastavování
  • 100 % vyhovuje požadavkům EET
  • Aktualizace a 24/7 podpora na 2 roky zdarma
  • Záruka 24 měsíců
  • Kompletní řešení EET – hardware včetně potřebného softwaru

Mini Pokladnička

Pokladnička

  

model SMP-05

Obrazovka 10" multi-touch

vše v jednom zařízení, nic nemusíte připojovat

LTE

přenosná, výdrž až 24 hodin na jedno nabití

WiFi 802.11 b/g/n

obrazovka 5,5" na výšku

Masivní a stabilní kovový stojánek

připojení přes 3G nebo WiFi

Robustní a spolehlivá USB termotiskárna 58 mm

integrovaná termotiskárna 58 mm

Velký návin: vystačí až na 800 účtenek

 

EET Pokladny

MARKEETA SmartPokladna

MARKEETA Kompakt

MARKEETA Profi

   

Obrazovka 10" multi-touch

Vše v jednom zařízení, nic nemusíte propojovat

Obrazovka 14" multi-touch

LTE

Obrazovka 10" multi-touch

LAN

WiFi 802.11 b/g/n

3G

WiFi 802.11 b/g/n

Masivní a stabilní kovový stojánek

WiFi 802.11 b/g/n

Stabilní kovový podstavec

Robustní a spolehlivá USB termotiskárna 58 mm

LAN

Robustní a spolehlivá USB termotiskárna 80 mm s řezačkou

Velký návin: vystačí až na 800 účtenek

Čtečka NFC

Superrychlý tisk 25 cm za sekundu

 

Integrovaná termotiskárna 58 mm

Velký návin: vystačí až na 800 účtenek

 

 

 

 

 

 

4 990 Kč

 AKCE 9 990 Kč

9 990 Kč

 

 

 

Veškeré uvedené ceny jsou bez 21 % DPH.

 

A co vy? Už máte svou MARKEETU? Kontaktujte nás a my vám pomůžeme s výběrem řešení vhodného právě pro vás.

Chcete se nás na něco zeptat? Kontaktujte nás pomocí formuláře.

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.