Helpdesk je jednotné kontaktní místo, kde nás můžete kontaktovat se svými nejrůznějšími požadavky Zadáním ovšem funkce helpdesku nekončí. Můžete nadále sledovat vývoj svého požadavku, kontrolovat plnění SLA a vyjadřovat se ke kvalitě řešení daného požadavku. Díky tomuto systému je tedy možné i vyhodnocovat kvalitu poskytované služby.
Obracet se na nás můžete s problémy s počítačem nebo programem, tiskárnou či sítí, nebo jakýmkoliv jiným problémem, který vám brání plnohodnotně využívat výhod informačních technologií. Jakmile nás kontaktujete, bude váš požadavek přidělen týmu specialistů na danou problematiku, kteří jej začnou obratem řešit. Tím je zajištěno, že váš požadavek bude vyřešen rychle, spolehlivě a s vynaložením minimálních nákladů.
Nemusíte ztrácet čas přemýšlením, koho s problémem kontaktovat. Helpdesk nabízí jednoduchý způsob, jak o problému informovat správnou osobu a především, jak na něj nezapomenout.