V případě detekovaných problémů zajišťujeme řešení našimi certifikovanými profesionály.
Dále monitorujeme uživatelské stanice, instalovaný software a další parametry, které jsou důležité pro bezproblémový chod vaší infrastruktury.
Služba je založena na připojení do vaší sítě u důležité a průběžném sledování stavu prostředků a zátěžových charakteristik vybraných parametrů (WAN linky, vytížení procesorů, apod.). Dohledové centrum je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý kalendářní rok.
Díky dohledovému centru máme jistotu, že jsou naše prostředky pod stálou kontolou. Také se nám podařilo snížit downtime našich služeb. To vše díky specialistům ze společnosti EXPERIA GROUP.
Dohledové centrum je vybudováno na systémech předních dodavatelů dohledových systému, a také našich systémů, vyvinutých na míru vašim specifickým požadavkům. Dohledové centrum je provozováno v souladu s požadavky ITIL v3, a s ohledy na maximální bezpečnost. Pro zajištění bezpečnosti dat je komunikace vždy šifrována. Kvalita zabezpečení je pravidelně kontrolována penetračními testy.
Možnost výběru poskytovaných služeb dělá z Dohledového centra EXPERIA GROUP vhodné řešení pro malé, střední i velké firmy.
O ICT prostředí svěřené do naší péče je spolehlivě postaráno.